Regulament de organizare si functionare a sistemului de parcare cu plata din Centrul Comercial “City Park Mall of Constanta ”, cu acces din B-dul Al. Lapusneanu si Str. Soveja, aflata in proprietatea S.C. Constanta Shopping City S.R.L.
PREAMBUL
Prezentul Regulament stabileste regulile generale care trebuie respectate de catre toti vizitatorii “City Park Mall of Constanta” (“Centrul Comercial”) si in special, de catre conducatorii auto care folosesc parcarea Centrului Comercial cu acces din B-dul Al. Lapusneanu si Str. Soveja, supraterana nivel 0, 1, E1 si E1B si subterana nivel P-2 si P-1 Nord, P-1 si P-1B SUD, in scopul utilizarii cat mai eficiente a locurilor de parcare existente si a fluidizarii traficului.
Parcarea Centrului Comercial cu acces din B-dul Al. Lapusneanu si Str. Soveja, supraterana nivel 0, 1, E1 si E1B si subterana nivel P-2 si P-1 Nord, P-1 si P-1B SUD, reprezinta o proprietate privata iar accesul conducatorilor auto in interiorul ei se face doar in conditiile respectarii prezentului Regulament si a legislatiei rutiere. Conform legislatiei rutiere aplicabile, parcarea Centrului Comercial se clasifica si se incadreaza in categoria drumurilor de utilitate privata deschise circulatiei publice; administratorul drumului/ parcarii este Proprietarul Centrului Comercial.
Prin solicitarea de emitere a tichetului de acces in parcarea Centrului Comercial din B-dul Al. Lapusneanu si Str. Soveja, supraterana nivel 0, 1, E1 si E1B si subterana nivel P-2 si P-1 Nord, P-1 si P-1B SUD, conducatorul autovehiculului accepta si se obliga sa respecte conditiile prezentului Regulament.
Prin plata abonamentului de parcare pentru parcarea Centrului Comercial din B-dul Al. Lapusneanu si Str. Soveja, supraterana nivel 0, 1, E1 si E1B si subterana nivel P-2 si P-1 Nord, P-1 si P-1B SUD, conducatorul autovehiculului accepta si se obliga sa respecte conditiile prezentului Regulament.
CAPITOLUL 1 – DISPOZITII GENERALE
Art.1. În sensul prezentului Regulament, locurile de parcare sunt spațiile special amenajate în nivelurile de parcare din Centrul Comercial, delimitate prin marcaje perpendiculare sau oblice faţă de marginea părţii carosabile.
Art.2. Fiecare conducator auto are obligatia sa parcheze corespunzator autovehiculul astfel incat sa ocupe un singur loc de parcare si sa nu ingreuneze/ impiedice ocuparea locurilor de parcare aflate in imediata apropiere.
Art. 3. Administratia Centrului Comercial isi rezerva dreptul de a delimita anumite zone din incinta parcarii in care se vor aplica reguli specifice asa cum va stabili Administratorul Centrului Comercial.
Art.4. Accesul in parcarea a Centrului Comercial din B-dul Al. Lapusneanu si Str. Soveja, supraterana nivel 0, 1, E1 si E1B si subterana nivel P-2 si P-1 Nord, P-1 si P-1B SUD, se realizeaza prin solicitarea si obtinerea tichetului de acces de la barierele special amenajate la fiecare punct de intrare. Parasirea parcarii se realizeaza exclusiv in urma validarii si achitarii tarifului de parcare, utilizand tichetul de acces.
CAPITOLUL 2 – PROGRAMUL DE FUNCTIONARE A PARCARII CU PLATA
Art.5 Programul de functionare al parcarii Centrului Comercial din B-dul Al. Lapusneanu si Str. Soveja, supraterana nivel 0, 1, E1 si E1B si subterana nivel P-2 si P-1 Nord, P-1 si P-1B SUD, cu plata a Centrului Comercial este urmatorul:
Luni – Duminica in intervalul orar 00:00-23.59 (non-stop)
Art.6 In functie de gradul de ocupare a locurilor de parcare sau de alte situatii exceptionale, Administratia Centrului Comercial poate restrictiona temporar accesul in incinta parcarii supraterane nivel 0, 1, E1 si E1B si subterane nivel P-2 si P-1 Nord, P-1 si P-1B SUD.
CAPITOLUL 3 – SISTEMUL DE PLATA – TARIFELE SI REGULILE APLICABILE
Art.7 Parcarea cu plata in spatiile special amenajate, prevazute in prezentul Regulament se bazeaza pe principiul tarifului orar.
Art.8 Tariful orar aplicabil pentru parcare include TVA si este urmatorul:
Luni – Duminica intre orele 00:00 – 23:59 (non-stop)
– NETARIFABIL – prima ora (inclusiv timpul de parasire a parcarii)
– 2 RON/ora – incepand cu a 2-a, a 3-a si a 4-a ora de stationare
– 5 RON/ora – incepand cu a 5-a si a 6-a ora de stationare pana in ora 23:59
– 10 RON/ora – dupa 6 ore de stationare
– 10 RON/ora – tarif nocturn intre orele 00:00-05:59
Abonament lunar vizitatori: 300 RON/ luna (TVA inclus) – in limita locurilor disponibile.
Abonament lunar angajati: 100 RON/ luna (TVA inclus) – in limita locurilor disponibile.
Tariful afisat este pe ora intreaga si nu este fractionabil. Orice diviziune a intervalului orar va fi tarifata luand in considerare tariful pentru o ora intreaga.
Primele 60 (saizeci) de minute sunt netarifabile.
Lovirea usoara a barierei sau a celorlalte echipamente ale sistemului de parcare de catre clientii centrului comercial si parcarii se taxeaza cu 250 RON (TVA inclus) si se poate achita la Info Desk intre orele 10.00-22.00.
In cazul lovirii echipamentelor cauzand daune, se va completa o declaratie pe proprie raspundere si se vor urma procedurile legale ca in cazul oricarui accident rutier, in vederea recuperarii daunelor.
Suma de plata pentru pierderea tichetului de parcare: 100 RON (TVA inclus).
Dupa achitarea tarifului, dreptul de parcare se anuleaza. Iesirea din parcare se va realiza in maximum 30 (treizeci) minute de la achitarea tarifului. In caz contrar, se va datora tariful pentru inca o ora de parcare.
Art.9 Tariful pentru parcare se achita pe baza tichetului de acces astfel:
- In sistem de autotaxare, utilizand automatele de plata parcare amplasate la intrarile/ iesirile din Centrul Comercial niveluri -2, nivel 0 si nivel 1 cu cardul bancar sau numerar prin folosirea bancnotelor, dupa cum urmeaza: bancnotele se utilizeaza direct la automat, unde se introduc atatea cat sunt necesare pana la concurenta sumei ce reprezinta tariful aplicabil. Nu sunt acceptate bancnote cu valoare nominala mai mare de 50 (cincizeci) RON.
Art.10 In cazul pierderii, distrugerii sau deteriorarii tichetului de acces in parcare, se poate solicita eliberarea unui duplicat la automatele de plata, contra sumei de 100 (una suta) RON (TVA inclus), zilnic, in intervalul 00:00 – 23:59 (non-stop).
Art.11 In cazul pierderii tichetului de parcare, conducatorul auto trebuie sa precizeze numarul exact al locului si nivelului aferent de parcare pentru care a pierdut tichetul de parcare, in scopul identificarii in sistemul automat.
Art.12 Mentiuni referitoare la abonatii parcarii Centrului Comercial:
- Clientii centrului comercial pot achizitiona un abonament si pot semna contractul aferent la Info Desk, de luni pana duminica, in intervalul 10:00-21:30.
- Angajatii centrului comercial pot achizitiona un abonament si pot semna contractul aferent la Biroul de Management al Constanta Shopping City SRL, din cadrul centrului comercial, de luni pana vineri, in intervalul 10:00-18:00.
- Prin plata unui abonament, clientul beneficiaza de un loc de parcare nenominal pentru un numar de inmatriculare la nivelul P-2 al Parcarii Centrului Comercial pe toata durata de valabilitate a abonamentului.
- Pentru prelungirea valabilitatii abonamentului, clientul va informa Centrul Administrativ cu o saptamana inainte de expirare. Valabilitatea abonamentului se prelungeste dupa achitarea contravalorii abonamentului.
- In situatia in care nu sunt locuri disponibile la nivelul P-2 al Parcarii Centrului Comercial, se vor folosi locurile disponibile de parcare de la nivelul 0 sau 1.
- Pentru abonamentele angajatilor, locurile de parcare se vor folosi in intervalul 06:00-00:00. Pentru situatii neprevazute care presupun depasirea acestui interval, se va anunta de urgenta persoana de contact stipulata in contract sau se va adresa in scris pe adresa de e-mail office@city-park.ro.
- Pentru abonamentele lunare ale clientilor, locurile de parcare se vor folosi in intervalul 00.00-23:59 (non-stop).
- Abonamentul de parcare este pentru o masina/un numar de inmatriculare si nu poate fi transmis catre un alt autoturism.
Art.13 Autovehiculele parcate cu incalcarea prezentului Regulament vor fi blocate si/ sau ridicate, transportate si depozitate/ amplasate in locuri special amenajate, in scopul fluidizarii traficului si ca o masura tehnico-administrativa dispusa conform legislatiei aplicabile, pe cheltuiala detinatorului sau conducatorului autovehiculului respectiv.
Art.14 Pentru deblocarea autovehiculelor (atat a celor ridicate cât și a celor care nu au fost ridicate), conducătorilor acestora li se va percepe un tarif de 100 (o sută) RON (TVA inclus), ce reprezintă contravaloarea serviciului de deblocare. Suma va fi achitată în intervalul 10:00-22:00 la Info Desk/Dispecerat Parcare, iar în intervalul 23:00 – 10:00 direct către reprezentantul Centrului Comercial apelând numărul de telefon 0743140399 – Dispecerat Paza anterior deblocării autovehiculului. Achitarea contravalorii deblocării nu exclude plata tarifului de parcare; de asemenea, în situația în care autovehiculele blocate au fost ridicate, contravaloarea deblocării, nu include și nu exclude taxa reprezentând serviciile de ridicare, transport și depozitare.
Art.15 Tariful de parcare aferent autovehiculelor ce incalcă Art. 26 este de 100 (o suta) RON (TVA inclus) pentru fiecare interval de 24 ore de parcare, calculat de la data și ora blocării roților/ parbrizului. Tariful nu este divizibil in subunități, orice diviziune a intervalului orar va fi tarifată luând în considerare tariful pentru 24 de ore. Suma totală de plată pentru încălcarea Art. 26 nu poate depăși suma de 500 RON inclusiv TVA/luna.
CAPITOLUL 4 – REGULILE DE TRAFIC SI PARCARE
Art.16 Administratia Centrului Comercial isi rezerva dreptul de a interzice accesul anumitor autovehicule in incinta parcarii, la latitudinea sa, cum ar fi, dar fara limitare, autovehicule cu gabarit depasit, cu functionalitate improprie utilizarii parcarii Centrului Comercial sau care stationeaza pentru desfasurarea unei activitati comerciale fara aprobarea administratiei centrului comercial.
Art.17 Inaltimea maxima admisa in parcarea subterana si supraterana este de 2 metri. Autovehiculele care depasesc aceasta inaltime nu vor fi admise in parcarea subterana si supraterana. Viteza maxima de deplasare in interiorul parcarii este de 10 km/h, limita de tonaj max. 3.5 tone, iar conducatorii auto sunt obligati sa respecte cu strictete semnificatiile marcajelor si ale indicatoarelor rutiere amplasate. Este interzis accesul vehiculelor cu tractiune animala precum si a autovehiculelor dotate cu instalatii GPL sau celor cu remorci cu 4 sau mai multe axe.
Art.18 Parcarea autovehiculelor este permisa numai in spatiile special amenajate in acest scop.
Art.19 Este interzis accesul autovehiculelor de livrare sau aprovizionare pe alt traseu decat cel special destinat de catre Administratia Centrului Comercial in acest scop.
Art.20 Locurile de parcare rezervate persoanelor cu handicap vor putea fi utilizate doar de catre autovehiculele ce au afisat cardul-legitimatie eliberat de autoritatile competente, care contine semnul international reprezentativ. Persoanele cu handicap care detin cardul-legitimatie au dreptul de a parca fara a li se percepe vreun tarif pe locurile special amenajate si marcate in acest sens. In acest sens, se va prezenta cardul-legitimatie reprezentantului Centrului Comercial in vederea anularii tichetului de acces, implicit a tarifului pentru parcare. Folosirea cardurilor-legitimatii false in scopul obtinerii avantajelor mai sus mentionate se va reclama organelor de politie, iar conducatorul auto va fi obligat sa achite integral tariful de parcare.
Art.21 Intrarea in parcare dupa emiterea tichetului de acces reprezinta acordul tacit al conducatorului auto privind aplicarea dispozitiilor prezentului Regulament, inclusiv a prevederilor Art. 13 si 14, cu privire la blocarea si/ sau ridicarea, transportul si amplasarea/ depozitarea in locuri speciale a autovehiculelor parcate neregulamentar sau cu incalcarea prezentului Regulament, precum si cu privire la aplicarea tarifelor aferente blocarii si/sau ridicarii, transportarii si depozitarii acestora.
Art.22 Administrația Centrului Comercial va duce la îndeplinire prezentul Regulament și va aplica sancțiuni corespunzătoare. În cazul în care se încalcă prevederile legale în vigoare, Administrația Centrului Comercial va informa organele abilitate ale statului în vederea constatării faptei și aplicării de sancțiuni corespunzătoare.
Art.23 In parcarea Centrului Comercial este interzisa orice fel de manifestare zgomotoasa prin orice cale, cu exceptia cazurilor in care exista aprobarea prealabila in scris a Administratiei Centrului Comercial.
Art.24 Conducatorii auto, clientii si vizitatorii se obliga si accepta urmatoarele:
- Sa nu utilizeze parcarea pentru activitati periculoase, ilegale, imorale sau pentru practicarea cersetoriei;
- Sa nu utilizeze parcarea in vederea reparatiei autovehiculelor, activitatilor de mentenanta auto sau altor activitati de acest gen;
- Sa nu organizeze in parcare nici o reuniune politica sau publica, greve, spectacole sau activitati comerciale;
- Sa nu campeze in parcare si sa nu organizeze picnicuri, sporturi sau alte activitati in aria acesteia;
- Sa nu distribuie materiale publicitare sau alte afisaje fara acordul scris al Administratiei Centrului Comercial;
- Sa nu intreprinda nimic de natura a genera perturbarea ordinii publice, pagube sau inconveniente, atat parcarii cat si utilizatorilor acestora;
- Sa nu lase in autovehicule animale nesupravegheate sau substante periculoase;
- Sa nu lase minorii nesupravegheati in parcare sau in autovehiculele parcate;
- Sa nu desfasoare sesiuni foto profesionale fara acordul scris al Administratiei Centrului Comercial;
- Sa nu utilizeze claxoanele autovehiculelor;
- Sa nu stationeze voluntar autovehiculele cu motorul aflat in functiune;
- Sa nu polueze cu substante inflamabile, periculoase ori de natura organica;
- Sa nu initieze, sau sa participe la intreceri in cadrul parcarii, fara acordul Administratiei Centrului Comercial;
- Sa nu-si lase la vedere bunurile, Administratia si/sau Proprietarul Centrului Comercial neasumandu-si raspunderea pentru disparitia acestora;
- Sa pastreze curatenia in cadrul parcarii si sa arunce resturile in locurile special amenajate;
- Sa nu efectueze manevre ce pot fi periculoase pentru ceilalti participanti la trafic;
- Sa nu-si testeze masina in cadrul parcarii;
- Sa nu deterioreze parcarea, sau orice elemente ale acesteia;
- Sa parcheze in locurile special amenajate, fara a afecta dreptul la parcare al celorlalti utilizatori ai parcarii;
- Sa nu parcheze autovehiculele pe un interval mai mare de 48 de ore consecutive.
- Să îşi deszăpezească autovehiculele în timpul sezonului rece, înainte de a accesa parcarea.
Art.25 Administratia Centrului Comercial va asigura utilizatorilor parcarii conditii civilizate de parcare, respectiv curatarea si iluminarea corespunzatoare a locurilor de parcare. Camerele video instalate in parcare sunt destinate exclusiv pentru supravegherea fluxurilor de trafic; inregistrarile video nu vor fi disponibile publicului dar vor putea fi puse la dispozitia autoritatilor.
Art.26 Este interzisă parcarea pe o perioadă mai mare de 2 (două) zile calendaristice consecutive cu exceptia abonamentelor pe locurile de parcare, iar Administrația Centrului Comercial poate bloca și/sau ridica, înlătura din incinta parcării, pe cheltuiala conducătorului auto, orice autovehicul ce depășește acest termen.
CAPITOLUL 5 – OBLIGATIILE CONDUCATORULUI AUTO
Art.27 Conducatorul auto este obligat sa respecte in totalitate Regulamentul de functionare a parcarii a Centrului Comercial, iar in cazul in care va incalca oricare dintre prevederile prezentului Regulament, conducatorului in cauza i se va aplica tariful suplimentar corespunzator, inclusiv blocarea si/sau ridicarea, transportul si depozitarea autovehiculului parcat necorespunzator sau cu incalcarea prevederilor prezentului Regulament sau ale legislatiei aplicabile.
Art.28 Conducatorii autovehiculelor nu vor intra in parcare fara tichetul eliberat la deschiderea barierei de acces, avand in vedere faptul ca iesirea din parcare este permisa numai dupa achitarea si validarea tichetului de parcare.
Art.29 Eventualele avarii produse atat autovehiculelor proprii cat si altor autovehicule sau instalatii de catre conducatorii auto, pe timpul deplasarii sau stationarii in incinta parcarii a Centrului Comercial vor fi suportate de persoanele vinovate, cu excluderea raspunderii Administratiei si/sau Proprietarului Centrului Comercial.
Art.30 La parcarea autovehiculelor, conducatorul auto este obligat sa isi asigure bunurile lasate in interiorul autovehiculului prin inchiderea usilor, capotelor motor si portbagajului, a geamurilor, trapei, busonului rezervor etc., Administratia si/sau Proprietarul Centrului Comercial neraspunzand in niciun fel pentru securitatea acestora.
Art.31 Ocupantilor autovehiculelor li se recomanda sa nu isi lase bunuri de valoare in autovehicule, indiferent de zona in care se afla, Administratia si/sau Proprietarul Centrului Comercial nefiind responsabil de disparitia acestora.
Art.32 Conducatorii autovehiculelor si ceilalti ocupanti ai autovehiculelor sunt obligati sa respecte normele P.S.I. specifice (Prevenirea si Stingerea Incendiilor), precum si indicatiile reprezentantilor Centrului Comercial, ale companiei de securitate sau ale pompierilor de serviciu, fiind direct raspunzatori pentru eventualele prejudicii cauzate.
Art.33 Conducatorul autovehiculului si ceilalti ocupanti ai autovehiculelor vor mentine curatenia la locul de parcare si nu vor depozita niciun fel de materiale in incinta parcarii, deseurile fiind aruncate in cosurile de gunoi instalate.
CAPITOLUL 6 – SANCTIUNI
Art.34 Constituie abatere de la prezentul Regulament si se sanctioneaza cu blocarea rotilor/parbrizului autovehiculului:
- oprirea sau staționarea vehiculului pe alte locuri decat cele special amenajate și marcate deasupra cu lumina verde sau ocupand mai multe locuri de parcare, in dreptul căilor de acces/evacuare sau pe locurile de parcare destinate persoanelor cu mobilitate redusă fără a avea acest drept;
- expunerea spre vanzare a autovehiculului in parcare, fara o aprobare prealabila din partea Administratiei Centrului Comercial.
Art.35 Conducerea repetata a autovehiculului cu viteza in parcare se va sanctiona cu restrictionarea accesului in parcare a autovehiculului respectiv.
Art.36 Constatarea abaterilor se face in conformitate cu prezentul Regulament si cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare referitoare la circulatia pe drumurile publice, de catre agentii de paza sau alti angajati ai Centrului Comercial.
CAPITOLUL 7 – BLOCAREA SI/SAU RIDICAREA AUTOVEHICULULUI
Art.37 Vor fi supuse blocării și/sau ridicării, transportării și depozitării, cu precădere și la latitudinea Administrației Centrului Comercial, autovehiculele care blochează ori îngreunează circulația, autovehiculele parcate în alte locuri de parcare decât cele special amenajate și marcate deasupra cu lumina verde, autovehiculele parcate pe o perioadă mai mare decât cea prevăzută la Art. 26, precum și cele care ocupa locurile de parcare destinate persoanelor cu handicap fără a deține cardul-legitimație menționat la Art. 20.
Conducatorul vehiculului accepta în mod expres blocarea roților/parbrizului, precum și ridicarea, transportul si depozitarea autovehiculului în locuri special destinate la interiorul şi/sau exteriorul Centrului Comercial, de către companii externalizate sau de către Administrația Centrului Comercial, în caz de parcare inadecvată sau abandonul vehiculului pentru o perioada de timp ce depăşeste 2 (două) zile calendaristice consecutive cu exceptia abonamentelor, caz în care conducatorul vehiculului va plăti integral toate costurile de ridicare, transport şi depozitare, la nivelul costurilor furnizorului extern de servicii, plus taxa de deblocare menţionată la Art. 14 de mai sus și tariful de parcare aferent. Administraţia Centrului Comercial și/sau Proprietarul Centrului Comercial, nu îşi asumă raspunderea pentru prejudiciile ce pot apărea ca urmare a blocarii și/sau ridicării, transportului și/sau depozitării autovehiculului. Administratia Centrului Comercial nu isi asuma raspunderea pentru bunurile lasate in masini, la loc vizibil sau in interior.
Art.38 Se va bloca una din roțile din față ale autovehiculului sau parbrizul autoturismului cu dispozitive special fabricate în acest sens. Dispozitivul va avea culoarea galbenă și va asigura imposibilitatea îndepărtării acestuia, nepermițând demontarea roții blocate sau menţinerea unui câmp vizual prin care conducătorul auto poate circula în mod normal şi în regim de siguranţă. Autovehiculele ridicate vor fi amplasate în locuri special amenajate, având blocată roata din față sau parbrizul. După ridicarea autovehiculului, prin sistemul de sonorizare intern al Centrului Comercial se va anunța ridicarea menționându-se numărul autovehiculului ridicat.
Art.39 Anterior blocarii rotilor, a parbrizului sau ridicarii autovehiculelor, acestea vor fi fotografiate in vederea dovedirii incalcarii prezentului Regulament de catre conducatorii auto. De asemenea, dupa blocarea rotii sau a parbrizului vor fi realizate fotografii cu autovehiculul avand roata blocata/parbrizul blocat. Pe parbrizul autovehiculelor blocate va fi aplicata o instiintare care va cuprinde informatii cu privire la abaterea savarsita, conform prezentului Regulament, precum si la pasii pe care conducatorul auto/ detinatorul trebuie sa-i urmeze pentru deblocarea autovehiculului, respectiv: plata tarifului de deblocare la Info Desk/Dispecerat Parcare si semnarea procesului verbal de deblocare a rotii cu reprezentantul serviciului de paza, in baza bonului fiscal.
Art.40 Deblocarea roților sau a parbrizului se face după ce în prealabil:
- i-au fost reamintite conducătorului auto prevederile Regulamentului
- conducătorul auto a achitat taxa de deblocare
- conducătorul auto a achitat tariful pentru parcare
CAPITOLUL 8 – DAUNE CAUZATE AUTOVEHICULELOR
Art.41 Personalul de paza al Centrului Comercial nu are atributiuni de paza a autovehiculelor parcate in incinta parcarii.
Art.42 Proprietarul Centrului Comercial nu isi asuma in niciun fel responsabilitatea civila sau penala pentru orice paguba sau prejudiciu cauzat autovehiculelor inclusiv ca urmare a blocarii si/sau ridicarii, transportarii si depozitarii lor, pentru bunurile, persoanele lasate in interiorul acestora sau pentru eventualele daune, furturi, incendii, precum si pentru orice fel de daune cauzate de clientii Centrului Comercial sau de terte persoane, autovehiculelor aflate in parcare. Administratia Centrului Comercial si a parcarii nu are nicio responsabilitate dupa recuperarea tichetului de la conducatorul auto si iesirea autovehiculului din parcare.
CAPITOLUL 9 – DISPOZITII FINALE
Art.43 Proprietarul Centrului Comercial isi rezerva dreptul de a modifica oricand prezentul Regulament fara o notificare in prealabil.
Art.44 Autovehiculelor abandonate in parcarea a Centrului Comercial li se vor aplica prevederile prezentului Regulament referitoare la ridicare. Se considera abandonat orice autovehicul parcat pe o durata care depaseste 2 zile calendaristice consecutive.
Art.45 Prevederile prezentului Regulament se aplica si autovehiculelor destinate aprovizionarii sau livrarii, precum si celor care efectueaza servicii de taximetrie.
Art.46 Extrase din prezentul Regulament vor fi afisate cat mai vizibil atat la intrarile cat si in interiorul parcarii, iar Regulamentul este disnponibil in intregime pe www.city-park.ro si la Info Desk.
Director Centru Comercial
Catalin-Mihai Iacob