Angajamentul nostru pentru dezvoltarea și susținerea comunităților locale, bazat pe 3 piloni de sustenabilitate: educație, comunitate și protecția mediului.
Sustenabilitate

#ResponsabiliÎmpreună pentru Sustenabilitate
+Natura unui MULȚUMESC! – un demers ambițios de colectare selectivă a deșeurilor în galerii comerciale și food court
Începând din noiembrie 2020, City Park Mall a implementat campania „Natura unui MULȚUMESC!”, inițiativă ce are drept scop crearea infrastructurii pentru colectarea selectivă în spațiile comune (galerii comerciale și food court), reducerea plasticului și a risipei alimentare prin transformarea deșeurilor organice din food court în compost.
Succesul campaniei „Natura unui MULȚUMESC!” a primit Premiul GOLD for Best Practices in Community Involvement – Categoria Mediu – Managementul Deșeurilor, distincție oferită de publicația Community Index.
#Mulțumesc! Plaja Ta, o campanie pentru plaje mai curate, împreună cu Asociația Constanța ReStart și ZOOM Beach
În data de 2 octombrie 2021, 200 de constănțeni au participat la acțiunea de ecologizare a plajelor din Constanța, #Mulțumesc! Plaja ta, o inițiativă City Park Mall, organizată în parteneriat cu Asociația Constanța ReStart și Zoom Beach. Voluntarii au ecologizat zona dintre plajele Modern și Reyna – Plaja Modern, Plaja Neversea, Zoom Beach, Plaja Trei Papuci.
Rezultate:
La finalul acțiunii, 3 tone de deșeuri au fost colectate de pe plaje, cele mai întâlnite fiind materialele plastice – pungi, capace, pahare, paie, recipiente, dar și mucurile de țigară și hârtia. În continuarea campaniei, City Park Mall va sprijini acțiunea de plantare de copaci a Asociației Constanța ReStart în Ovidius Park.
“Tu ce vrei să simți pe plajă?” – campanie de ecologizare și colectare a chiștocurilor de țigară de pe plaja ZOOM Beach Constanța
În perioada 1 – 31 august 2020, City Park Mall, împreună cu Asociația Constanța ReStart, a desfășurat o campanie de conștientizare legată de poluarea plajelor.
Rezultate:
În urma campaniei de informare și a instalării unor scrumiere speciale pe plajă, s-au adunat peste 9.500 de chiștocuri de țigări pe plaja Zoom Beach Constanța. O parte dintre chiștocuri au fost transformate de artista Maria Teodorescu în două opere de artă statement, ce au fost scoase la licitație publică de City Park Mall, iar sumele obținute au fost donate Asociației Constanța ReStart pentru o nouă acțiune de plantare de arbori în Ovidius Park.
Ziua Mondială a Mediului - Activități de ecologizare în Constanța, malul lacului Tăbăcăriei, în parteneriat cu Let’s Do It Romania!
În iunie 2021, City Park Mall Constanța a sărbătorit Ziua Mondială a Mediului prin implementarea unor acțiuni de ecologizare și sensibilizare a publicului în fața problemelor de mediu, ca parte din campania „Natura unui MULȚUMESC!”. În parteneriat cu Asociația Let’s Do It Romania, a fost curățată o parte a traseului de pe marginea Lacului Tăbăcăriei, iar deșeurile colectate selectiv au fost ulterior preluate de centrele de reciclare autorizate.
Rezultate:
La finalul acțiunii, 60 saci de deșeuri au fost colectați de pe luciul apei.
Stații de încărcare pentru mașini electrice – Renovatio E-charge
Clienții City Park Mall au la dispoziție cinci stații inteligente de încărcare pentru autovehiculele electrice, stațiile putând fi accesate exclusiv prin intermediul aplicației e-charge. Acestea au o putere de 22 kW AC fiecare, sunt prevăzute cu prize Type 2 și pot încărca orice tip de mașină electrică sau hibridă, folosind cablul din dotarea mașini.
Educație

#ResponsabiliÎmpreună pentru Educație
+Spectacolul „Exploratorii digitali în siguranță”, în cadrul campaniei „Părinte responsabil în era digitală”
Pe 28 iulie 2021, organizația Salvați Copiii, alături de City Park Mall, a organizat spectacolul de improvizație “Exploratorii digitali în siguranță”, un eveniment dedicat copiilor și părinților, pe teme legate de siguranța în mediul online – utilizarea excesivă a internetului, informațiile false și cyberbullying-ul, principalele riscuri la care pandemia îi expune pe copii și părinți.
Jungla Urbană, educație financiară în parteneriat cu Școala de Valori
Pe 21 august 2021, City Park Mall a dat startul unei competiții pline de aventură, Jungla Urbană, o cursă-concurs de tip ,,treasure-hunt’’ pe o rază de 10 km pentru tinerii cu vârste cuprinse între 14 – 35 ani, interesați de educație financiară, de distracție și de socializare.
Concursul se află la cea de-a 10-a ediție și este bazat pe o metodologie concepută la Piatra-Neamț de către voluntarii Asociației de Sprijin Comunitar ”ACS”, având ca obiectiv favorizarea lucrului în echipă, socializarea și calitățile de leadership ale concurenților.
Concursul Jungla Urbană a trecut prin 9 ediții cu peste 1000 de concurenți, peste 600 de voluntari implicați și mai mult de 6000 de ore de voluntariat. A fost numit de către Ministerul Tineretului și Sportului ca fiind Proiectul de Tineret al anului 2015 în domeniul Sport. Mai mult, în anul 2019 a fost finalist la Proiectul de voluntariat al anului în domeniul Sport la Gala Națională a Voluntariatului.
Comunitate

#ResponsabiliÎmpreună pentru Comunitate
+Implementarea sistemului STEP-HEAR și a camerei tip Changing Places
În 2020, City Park Mall a implementat sistemul de orientare STEP-HEAR, cea mai bună tehnologie de ghidare audio existentă pentru persoanele cu deficiențe de vedere, devenind primul centru comercial din Constanța ușor accesibil persoanelor nevăzătoare. Mai mult, centrul comercial a implementat la biroul Info Desk un aparat SH Loop 155 care are funcția de amplificare a glasului cu grad superior de acuratețe (fără zgomot de fond) necesar persoanelor hipoacuzice. La începutul lunii decembrie 2020, de Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități, City Park Mall a răspuns inițiativei Asociației Marta Maria și a inaugurat primul grup sanitar cu pat de schimbat pentru persoanele cu dizabilități complexe din România.
Banca de Produse pentru Părinți și Copii
„Banca de Produse pentru Părinți și Copii” este o campanie demarată în 2020 de City Park Mall, împreună cu lanțul de drogherii dm și cu Crucea Roșie Română. Inițiativa a venit în ajutorul familiilor vulnerabile, cu alimente greu perisabile și produse de îngrijire personală pentru copii și adulți, achiziționate din dm drogerie markt.