HOCO

Magazinul HOCO acoperă toate dorințele în materie de gadgeturi și accesorii:

  • Conectică-cabluri de date, cabluri de încărcare, cabluri HDMI, etc.;
  • Incărcătoare de camera wireless și normale;
  • Încărcătoare auto normale și wireless;
  • Power bank-uri;
  • Boxe audio cu bluetooth;
  • Căști audio pentru telefon;
  • Căști audio pentru muzică cu fir, cu bluetooth și wireless;
  • Diverse gadget-uri;
  • Folii de sticlă pentru protecție ecran telefon/tabletă simple, cu protecție pentru ochi, antiglare, privacy;
  • Huse Samsung, Apple, Huawei;
  • Gamă de produse live living.

Locar Wash

Spalatorie auto, detailing auto si valet parking

YOU DO THE SHOPPING, WE DO THE WASHING

Parcare

 Regulament de organizare si functionare a sistemului de parcare  fara  plata din Centrul Comercial “City Park Mall of Constanta”, acces din Bdul Al Lapusnenau, aflata in proprietatea S.C. Constannta Shopping City  S.R.L.

PREAMBUL

Prezentul Regulament stabileste regulile generale care trebuie respectate de catre toti vizitatorii “ City Park Mall of Constanta” (“Centrul Comercial”)  si, in special, de catre conducatorii auto care folosesc parcarea Centrului Comercial cu acces din Bdul Al. Lapusneanu,  supraterana nivel 0 si 1 si subterana nivel P-2 si P-1 Nord, in scopul utilizarii cat mai eficiente a locurilor de parcare existente si a fluidizarii traficului.

Parcarea Centrului Comercial cu acces din B-dul Al. Lapusneanu, supraterana nivel 0 si 1 si subterana nivel -2 si -1, reprezinta o proprietate privata iar accesul conducatorilor auto in interiorul ei se face doar in conditiile respectarii prezentului Regulament si a legislatiei rutiere. Conform legislatiei rutiere aplicabile,  parcarea Centrului Comercial se clasifica si se incadreaza in categoria drumurilor de utilitate privata deschise circulatiei publice; administratorul drumului/parcarii este Proprietarul Centrului Comercial.

Prin solicitarea de emitere a tichetului de acces in parcarea Centrului Comercial din Bdul Al. Lapusneanu  supraterana nivel 0 si 1 si  subterane nivel P-2 si P-1 Nord conducatorul autovehiculului accepta si se obliga sa respecte conditiile prezentului Regulament.

CAPITOLUL 1 – DISPOZITII GENERALE

Art.1. În sensul prezentului Regulament, locurile de parcare sunt spațiile special amenajate în nivelele de parcare din Centrul Comercial, delimitate prin marcaje perpendiculare sau oblice faţă de marginea părţii carosabile.

Art.2. Fiecare conducator auto are obligatia sa parcheze corespunzator autovehiculul astfel incat sa ocupe un singur loc de parcare si sa nu ingreuneze/impiedice ocuparea locurilor de parcare aflate in imediata apropiere.

Art. 3. Administratia Centrului Comercial isi rezerva dreptul de a delimita anumite zone din incinta parcarii  in care se vor aplica reguli specifice asa cum va stabili Proprietarul Centrului Comercial.

Art.4. Accesul in parcarea a Centrului Comercial  din Bdul Al.Lapusneanu,  supraterana nivel 0 si 1 si  subterane nivel P-2 si P-1 Nord,  se realizeaza prin solicitarea si obtinerea tichetului de acces de la barierele special amenajate la fiecare punct de intrare. Parasirea parcarii se realizeaza exclusiv in urma validarii tichetului la Automatale de Bilete.

 

CAPITOLUL 2 – PROGRAMUL DE FUNCTIONARE A PARCARII

Art.5 Programul de functionare a parcarii Centrului Comercial  din Bdul Al.Lapusneanu,  supraterana nivel 0 si 1 si  subterane nivel P-2 si P-1 Nord,  fara plata a Centrului Comercial este urmatorul:

Luni – Duminica in intervalul orar 00:00-23.59

Art.6 In parcarea Centrului Comercial, stationarea/parcarea este permisa doar in cadrul programului de functionare a parcarii Centrului Comercial.

Art.7 In functie de gradul de ocupare a locurilor de parcare sau de alte situatii exceptionale, Administratia Centrului Comercial poate restrictiona temporar accesul in incinta parcarii  supraterana nivel 0 si 1 si  subterane nivel P-2 si P-1 Nord.

CAPITOLUL 3 – SISTEMUL DE FUNCTIONARE PARCARE

 Art.8 In cazul pierderii, distrugerii sau deteriorarii tichetului de acces parcare, se poate solicita eliberarea unui duplicat la automatele de plata

Art.9 In cazul pierderii tichetului de parcare, conducatorul auto trebuie sa precizeze numarul exact al locului si nivelului aferent de parcare pentru care a pierdut tichetul de parcare, in scopul identificarii in sistemul automat.

Art.10 Ruperea barierei de catre clientii centrului comercial si parcarii se taxeaza cu 1250 de lei (TVA inclus) si se poate achita la  Info Desk intre orele 10.00-22.00.

 

Art.11 Autovehiculele parcate cu incalcarea prezentului Regulament vor fi blocate si/sau ridicate, transportate si depozitate/amplasate in locuri special amenajate, in scopul fluidizarii traficului si ca o masura tehnico-administrativa dispusa conform legislatiei aplicabile, pe cheltuiala detinatorului sau conducatorului autovehiculului respectiv.

Art.12 Pentru deblocarea autovehiculelor (atat a celor ridicate cât și a celor care nu au fost ridicate), conducătorilor acestora li se va percepe un tarif de 100 (o sută) lei (TVA inclus), ce reprezintă contravaloarea serviciului de deblocare. Suma va fi achitată în intervalul 10:00-22:00 la punctul de plată mai sus menționat, iar în intervalul 23:00 – 10:00 direct către reprezentantul Centrului Comercial apelând numărul de telefon 0743140399 – Dispecerat Paza  anterior deblocării autovehiculului. Achitarea contravalorii deblocării, nu include și nu exclude taxa reprezentând serviciile de ridicare, transport și depozitare.

CAPITOLUL 4 – REGULILE DE TRAFIC SI PARCARE

Art.13 Administratia Centrului Comercial  isi rezerva dreptul de a interzice accesul anumitor autovehicule in incinta parcarii , la latitudinea sa, cum ar fi, dar fara limitare, autovehicule cu gabarit depasit, cu functionalitate improprie utilizarii parcarii Centrului Comercial.

Art.14  Inaltimea maxima admisa in parcarea subterana si supraterana este de 2.00 m. Autovehiculele care depasesc aceasta inaltime, nu vor fi admise in parcarea subterana si supraterana. Viteza maxima de deplasare in interiorul parcarii este de 10 km/h, limita de tonaj max. 3.5t,  iar conducatorii auto sunt obligati sa respecte cu strictete semnificatiile marcajelor si ale indicatoarelor rutiere amplasate. Este interzis accesul vehiculelor cu tractiune animala precum si a autovehiculelor dotate cu instalatii GPL sau celor cu remorci cu 4 sau mai multe axe.

Art.15 Parcarea autovehiculelor este permisa numai in spatiile special amenajate in acest scop. Este interzis accesul autovehiculelor de livrare sau aprovizionare pe alt traseu decat cel special destinat de catre Administratia Centrului Comercial in acest scop.

Art.16 Locurile de parcare rezervate persoanelor cu handicap vor putea fi utilizate doar de catre autovehiculele ce au afisat cardul-legitimatie eliberat de autoritatile competente, care contine semnul international reprezentativ .  Persoanele cu handicap care detin cardul-legitimatie au dreptul de a parca pe locurile special amenajate si marcate in acest sens.

 

Art.17 Intrarea in parcarea  dupa emiterea tichetului de acces  reprezinta acordul tacit al conducatorului auto privind aplicarea dispozitiilor prezentului Regulament, inclusiv a prevederilor Art.  11 si 12, cu privire la blocarea si/ sau ridicarea, transportul si amplasarea/depozitarea in locuri speciale a autovehiculelor parcate neregulamentar sau cu incalcarea prezentului Regulament, precum si cu privire la aplicarea tarifelor aferente blocarii si/sau ridicarii, transportarii si depozitarii acestora.

Art.18 Administrația Centrului Comercial va duce la îndeplinire prezentul Regulament și va aplica sancțiuni corespunzătoare. În cazul în care se încalcă prevederile legale în vigoare, Administrația Centrului Comercial va informa organele abilitate ale statului în vederea constatării faptei și aplicării de sancțiuni corespunzătoare.

Art.19 In parcarea Centrului Comercial este interzisa orice fel de manifestare zgomotoasa prin orice cale, cu exceptia cazurilor in care exista aprobarea prealabila in scris a Administratiei Centrului Comercial.

Art.20 Conducatorii auto, clientii si vizitatorii se obliga si accepta urmatoarele:

  1. Sa nu utilizeze parcarea pentru activitati periculoase, ilegale, imorale sau pentru practicarea cersetoriei;
  2. Sa nu utilizeze parcarea in vederea reparatiei autovehiculelor, activitatilor de mentenanta auto sau altor activitati de acest gen;
  3. Sa nu organizeze in parcare nici o reuniune politica sau publica, greve, spectacole sau activitati comerciale;
  4. Sa nu campeze in parcare si sa nu organizeze picnicuri, sporturi sau alte activitati in aria acesteia;
  5. Sa nu distribuie materiale publicitare sau alte afisaje fara acordul scris al Administratiei Centrului Comercial;
  6. Sa nu intreprinda nimic de natura a genera perturbarea ordinii publice, pagube sau inconveniente, atat parcarii cat si utilizatorilor acestora;
  7. Sa nu lase in autovehicule animale nesupravegheate sau substante periculoase;
  8. Sa nu lase minorii nesupravegheati in parcare sau in autovehiculele parcate;
  9. Sa nu desfasoare sesiuni foto profesionale fara acordul scris al Administratiei Centrului Comercial;
  10. Sa nu utilizeze claxoanele autovehiculelor;
  11. Sa nu stationeze voluntar autovehiculele cu motorul aflat in functiune;
  12. Sa nu polueze cu substante inflamabile, periculoase ori de natura organica;
  13. Sa nu initieze, sau sa participe la intreceri in cadrul parcarii, fara acordul Administratiei Centrului Comercial;
  14. Sa nu-si lase la vedere bunurile, Administratia si/sau Proprietarul Centrului Comercial neasumandu-si raspunderea pentru disparitia acestora;
  15. Sa pastreze curatenia in cadrul parcarii si sa arunce resturile in locurile special amenajate;
  16. Sa nu efectueze manevre ce pot fi periculoase pentru ceilalti participanti la trafic;
  17. Sa nu-si testeze masina in cadrul parcarii;
  18. Sa nu deterioreze parcarea, sau orice elemente ale acesteia;
  19. Sa parcheze in locurile special amenajate, fara a afecta dreptul la parcare al celorlalti utilizatori ai parcarii;
  20. Sa nu parcheze autovehiculele pe un interval mai mare de 48 de ore consecutive.
  21. Să îşi deszăpezească autovehiculele în timpul sezonului rece, înainte de a accesa parcarea.

 

Art.21 Administratia Centrului Comercial va asigura utilizatorilor parcarii conditii civilizate de parcare, respectiv curatarea si iluminarea corespunzatoare a locurilor de parcare. Camerele video instalate in parcare sunt destinate exclusiv pentru supravegherea fluxurilor de trafic; inregistrarile video nu vor fi disponibile publicului dar vor putea fi puse la dispozitia autoritatilor.

 

CAPITOLUL 5 – OBLIGATIILE CONDUCATORULUI AUTO

Art.22 Conducatorul auto este obligat sa respecte in totalitate Regulamentul de functionare a parcarii  a Centrului Comercial, iar in cazul in care va incalca oricare dintre prevederile prezentului Regulament, conducatorului in cauza i se va aplica tariful corespunzator, inclusiv blocarea si/sau ridicarea, transportul si depozitarea autovehiculului parcat necorespunzator sau cu incalcarea prevederilor prezentului Regulament sau ale legislatiei aplicabile.

Art.23 Conducatorii autovehiculelor nu vor intra in parcare fara tichetul eliberat la deschiderea barierei de acces, avand in vedere faptul ca iesirea din parcare  este permisa numai dupa  validarea tichetului de parcare.

Art.24 Eventualele avarii produse atat autovehiculelor proprii cat si altor autovehicule sau instalatii de catre conducatorii auto, pe timpul deplasarii sau stationarii in incinta parcarii  a Centrului Comercial vor fi suportate de persoanele vinovate, cu excluderea raspunderii Administratiei si/sau Proprietarului Centrului Comercial.

Art.25 La parcarea autovehiculelor, conducatorul auto este obligat sa isi asigure bunurile lasate in interiorul autovehiculului prin inchiderea usilor, capotelor motor si portbagajului, a geamurilor, trapei, busonului rezervor etc., Administratia si/sau Proprietarul Centrului Comercial  neraspunzand in niciun fel pentru securitatea acestora.

Art.26 Ocupantilor autovehiculelor li se recomanda sa nu isi lase bunuri de valoare in autovehicule, indiferent de zona in care se afla, Administratia si/sau Proprietarul Centrului Comercial nefiind responsabil de disparitia acestora.

Art.27 Conducatorii autovehiculelor si ceilalti ocupanti ai autovehiculelor sunt obligati sa respecte normele P.S.I. specifice (Prevenirea si Stingerea Incendiilor), precum si indicatiile reprezentantilor Centrului Comercial, ale companiei de securitate sau ale pompierilor de serviciu, fiind direct raspunzatori pentru eventualele prejudicii cauzate.

Art.28 Conducatorul autovehiculului si ceilalti ocupanti ai autovehiculelor vor mentine curatenia la locul de parcare si nu vor depozita niciun fel de materiale in incinta parcarii, deseurile fiind aruncate in cosurile de gunoi instalate.

 

CAPITOLUL 6 – SANCTIUNI

Art.29 Constituie abatere de la prezentul Regulament si se sanctioneaza cu blocarea rotilor autovehiculului:

  1. oprirea sau staționarea vehiculului pe alte locuri decat cele special amenajate și/sau marcate deasupra cu lumina verde sau ocupand mai multe locuri de parcare, in dreptul căilor de acces/evacuare sau pe locurile de parcare destinate persoanelor cu mobilitate redusă fără a avea acest drept;
  2. expunerea spre vanzare a autovehiculului in parcare, fara o aprobare prealabila din partea Administratiei Centrului Comercial.

Art.30 Conducerea repetata a autovehiculului cu viteza in parcare se va sanctiona cu restrictionarea accesului in parcare a autovehiculului respectiv.

Art.31 Constatarea abaterilor se face in conformitate cu prezentul Regulament si cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare referitoare la circulatia pe drumurile publice, de catre agentii de paza sau alti angajati ai Centrului Comercial.

 

CAPITOLUL 7 – BLOCAREA SI/SAU RIDICAREA AUTOVEHICULULUI

Art.32 Vor fi supuse blocării și/sau ridicării, transportării și depozitării, cu precădere și la latitudinea Administrației Centrului Comercial, autovehiculele care blochează ori îngreunează circulația, autovehiculele parcate în alte locuri de parcare decât cele special amenajate și/sau marcate deasupra cu lumina verde, autovehiculele parcate pe o perioadă mai mare decât cea prevăzută la Art. 6, precum și cele care ocupa locurile de parcare destinate persoanelor cu handicap fără a deține cardul-legitimație menționat la Art. 16.

Conducatorul vehiculului accepta în mod expres blocarea roților/parbrizului, precum și ridicarea, transportul si depozitarea autovehiculului în locuri special destinate la interiorul şi/sau exteriorul Centrului Comercial, de către companii externalizate sau de către Administrația Centrului Comercial, în caz de parcare inadecvată sau abandonul vehiculului pentru o perioada de timp ce depăşeste 2 (două) zile calendaristice consecutive caz în care conducatorul vehiculului va plăti integral toate costurile de ridicare, transport şi depozitare, la nivelul costurilor furnizorului extern de servicii, plus taxa de deblocare menţionată la Art. 12 de mai sus . Administraţia Centrului Comercial și/sau Proprietarul Centrului Comercial, nu îşi asumă raspunderea pentru prejudiciile ce pot apărea ca urmare a blocarii și/sau ridicării, transportului și/sau depozitării autovehiculului. Administratia Centrului Comercial nu isi asuma raspunderea pentru bunurile lasate in masini, la loc vizibil sau in interior.

Art.33 Se va bloca una din roțile din față ale autovehiculului sau parbrizul autoturismului cu dispozitive special fabricate în acest sens. Dispozitivul va avea culoarea galbenă și va asigura imposibilitatea îndepărtării acestuia, nepermițând demontarea roții blocate sau menţinerea unui câmp vizual prin care conducătorul auto poate circula în mod normal şi în regim de siguranţă. Autovehiculele ridicate vor fi amplasate în locuri special amenajate, având blocată roata din față sau parbrizul. După ridicarea autovehiculului, prin sistemul de sonorizare intern al Centrului Comercial se va anunța ridicarea menționându-se numărul autovehiculului ridicat.

Art.34 Anterior blocarii rotilor, a parbrizului sau ridicarii autovehiculelor, acestea vor fi fotografiate in vederea dovedirii incalcarii prezentului Regulament de catre conducatorii auto. De asemenea, dupa blocarea rotii sau a parbrizului vor fi realizate fotografii cu autovehiculul avand roata blocata/parbrizul blocat. Pe parbrizul autovehiculelor blocate va fi aplicata o instiintare care va cuprinde informatii cu privire la abaterea savarsita, conform prezentului Regulament, precum si la pasii pe care conducatorul auto/detinatorul trebuie sa-i urmeze pentru deblocarea autovehiculului, respectiv completarea unui formular la biroul Info Desk aflat la nivelul 0   al Centrului Comercial, plata tarifului de deblocare si semnarea procesului verbal de deblocare a rotii/parbrizului.

Art.35 Deblocarea roților sau a parbrizului se face după ce în prealabil:

  1. i-au fost reamintite conducătorului auto prevederile Regulamentului
  2. a fost achitată taxa de deblocare

CAPITOLUL 8 – DAUNE CAUZATE AUTOVEHICULELOR

Art.36 Personalul de paza al Centrului Comercial nu are atributiuni de paza a autovehiculelor parcate in incinta parcarii .

Art.37 Proprietarul Centrului Comercial nu isi asuma in niciun fel responsabilitatea civila sau penala pentru orice paguba sau prejudiciu cauzat autovehiculelor inclusiv ca urmare a blocarii si/sau ridicarii, transportarii si depozitarii lor, pentru bunurile, persoanele lasate in interiorul acestora sau pentru eventualele daune, furturi, incendii, precum si pentru orice fel de daune cauzate de clientii Centrului Comercial sau de terte persoane, autovehiculelor aflate in parcare. Administratia Centrului Comercial si a parcarii nu are nicio responsabilitate dupa recuperarea tichetului de la conducatorul auto si iesirea autovehiculului din parcare.

 

CAPITOLUL 9 – DISPOZITII FINALE

Art.38 Proprietarul Centrului Comercial isi rezerva dreptul de a modifica oricand prezentul Regulament fara o notificare in prealabil.

Art.39 Autovehiculelor abandonate in parcarea  a Centrului Comercial li se vor aplica prevederile prezentului Regulament referitoare la ridicare. Se considera abandonat orice autovehicul parcat pe o durata care depaseste 2 zile calendaristice consecutive.

Art.40 Prevederile prezentului Regulament se aplica si autovehiculelor destinate aprovizionarii sau livrarii, precum si celor care efectueaza servicii de taximetrie.

Art.41 Prezentul Regulament si extrase din acesta vor fi afisate cat mai vizibil atat la intrarile cat si in interiorul parcarii.

Administratia Centrului Comercial

MAT Fashion

Mat are o singură misiune: aceea de a impune standarde noi în industria modei plus-size, creând un stil vestimentar foarte cochet şi în vogă pentru doamne mândre de formele lor.

Colecţiile de haine şi accesorii reinventează conceptul de stil în totalitate, astfel încât femeile care le poartă să se simtă sexy şi pline de feminitate, punându-le totodată în valoare!

Depăşind deja graniţele pieţei din Grecia, creaţiile Mat Fashion au fani peste tot în lume.

Vă întrebaţi cum sunt femeile Mat Fashion? În pas cu moda, întotdeauna bine-dispuse, extrovertite, pasionate de haine şi viaţă în general.

Echipa de creaţie Mat Fashion concepe piese care urmează ultimele trenduri şi îmbină concepte experimentând materiale noi, semnând colecţii care, chiar de la lansare sunt remarcate pentru piesele must-have din fiecare sezon.

Nomasvello

Am luat naștere în anul 2007 în Spania și în numai 10 ani am reușit să ne extindem în 16 tari de pe 3 continente: Spania, Italia, Portugalia, Marea Britanie, Elveția, Slovenia, Bulgaria, Polonia, Bosnia, Georgia, Brazilia, Mexic, Venezuela, Croația, Suedia și România.

În România am intrat în anul 2010 și în numai 7 ani am deschis 29 centre.

În total avem 1200 de centre la nivel mondial și datorită acestui lucru suntem cea mai mare rețea de centre de înfrumusețare din lume, specializată în epilare definitivă și terapii faciale (riduri, linii de expresie, pete solare şi de bătrăneţe, acnee) care utilizează lumina intens pulsată (IPL) cu peste 1 milion de clienți în rețea.

La Nomasvello beneficiați de servicii de calitate oferite de un personal calificat.

Toti operatorii noștri au urmat training-uri speciale și sunt în permanentă colaborare cu medicii dermatologi, pentru a putea mulțumi și cei mai exigenți clienți.

Acționam într-un domeniu în a cărui dezvoltare s-a investit masiv iar personalul centrelor Nomasvello este special pregătit pentru utilizarea echipamentelor astfel încât rezultatele sa fie cele mai bune.