Triumph

Va imaginati un univers perfect al seductiei? O lume in care sa fiti inconjurati de cele mai tentante piese de lenjerie? Sau de zeci de tinute de plaja ce va poarta catre vacantele cele mai fierbinti? Aceasta este lumea Triumph, cu peste 120 de ani de intuitie feminina! Este noul magazin Triumph care va asteapta sa descoperiti o noua dimensiune a senzualitatii… in peste 100 de modele fresh! La City Park Mall gasiti noile colectii Triumph: Fashion, Miss Triumph, Modern Shape, Classics, Softwear, Mamabel, Leisure Wear, Night&Home, precum si noua colectie Sloggi, cu produse ce se adreseaza atat femeilor cat si barbatilor.

Jolidon

Creativitatea europeană, calitatea și seducția sunt elementele care definesc produsele fabricate de Jolidon. Produsele Jolidon sunt fabricate în Europa, înglobând tradiția europeană în manufactură, atenția la detalii și materiile prime și accesoriile de calitate superioară furnizate de producători din țări precum Franța, Italia sau Austria (Dentelle de Calais, Swarovski Elements, Superfine, Sensitive, etc).

Lenjeria reprezintă atât modă, cât și funcționalitate. Luând în considerare acest concept, creăm și producem articole care combină funcționalitatea cu designul și seducția. Astfel, produsele Jolidon se adresează unor segmente multiple de consumatori.

Prințesa modernă, seducătoarea îndreazneață, diva elegantă, femeia iubitoare de confort, fiecare dintre ele găsește la Jolidon produse de lenjerie de înaltă calitate pentru a-i pune în valoare și a-i evidenția personalitatea.

Pornind de la cele mai sofisticate gusturi și până la cele mai puțin pretențioase, produsele Jolidon sunt pe placul fiecărei femei.

Calzedonia

Calzedonia este punct de referinţă în modă pentru toată familia, cu o bogată colecţie de şosete şi dresuri pentru femeile „glamour”, în conformitate cu tendinţele de sezon, cu o linie pentru bărbaţi şi o mulţime de propuneri colorate şi pline de imaginaţie pentru cei mici.

Calzedonia a luat naştere în anul 1986, iar în prezent, compania se bazează pe o reţea de distribuţie aflată în continuă creştere: aproape 1.500 de magazine, în 25 de ţări.

Brand-ul italian este cunoscut pentru gama comercializată de articole vestimentare pentru plajă, şosete şi ciorapi, destinate femeilor, bărbaţilor şi copiilor.

În fiecare sezon, produsele se remarcă din mulţime, oferind o alegere vastă, o fină atenţie acordată detaliilor şi un raport preţ-calitate imbatabil.

Oysho

Fondat in 2001, Oysho detine in prezent, mai mult de 290 de magazine in 22 de tari din toata Europa, America si Orientul Mijlociu. In fiecare sezon, moda lantului de magazine Oysho prezinta cele mai noi tendinte in lenjerie intima pentru dame. Hainele create de noi sunt destinate sa raspunda cerintelor tuturor femeilor, pentru orice ocazie. Incaltamintea, gentile, portfardurile si numeroase alte accesorii completeaza gama extensiva de produse ale lantului.

Iulie 2007 a fost momentul introducerii unei noi linii de produse, My First Oysho, creata special pentru fetele cu varste cuprinse intre 3 luni si 13 ani. Ca membru al Grupului Inditex, Oysho impartaseste filozofia companiei privind moda si modelele de management. Colectiile propuse de noi se schimba la fel de repede ca si tendintele, oferind clientilor calitatea produselor de top intr-un design inovator.